? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年9月8日星期三

好乱。。。

突然~~~觉得做什么都是错说什什么都是错的~~~非常不喜欢这种感觉,我想每个人都和我一样吧~~~想要对人说说一些事开心或不开心的,可以按下电话才知道好像没有人可以倾述~~~哇~~~为什么会酱我也不大懂~~~也许我的人难相处或脾气不好吧~~~哈哈哈^.^可我就是爽或不爽都放在脸上的。。。不会收起来的人~~~哟~~~难道错了吗?最近到底干嘛~~~事事都非常的不顺~~~功课@@@做工@@@考试@@@读书@@@我不喜欢AK。。。非常~~~偏偏就~~~必须读~~~^>^

0 评论: