? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年10月21日星期三

一般一般的一天。。。

后天就要考车跟摩多了,心情有点复杂。好怕不能及格噢?真得很乱一下的咯。。。就不懂为什么最近觉得好累噢?每个人都在为他们的将来大算可我在做么呢!全部都想好了好像只有我一人怎么办。。。人们常说:“毕业不代表失业”可我个人觉得不是对我来说就是事业。。。why...why...要读什么。。。做什么。。。haiz~~~~~~我要读可是翻开书有些不会的话就代表全部都不会的意思了,为什么会这样呢!快毕业乐~~~~SPM即将来临了????还有将多科要度要背地。。。hAiZ...........

0 评论: